donderdag 9 januari 2014

9 januari 2014

Praatronde

Chioma: Gisteren was ik op de tram en heeft een mevrouw mij een boek gegeven. Het is een boek om te leren over de wereld. Ik vind dit heel leuk en ik moet stickers verzamelen om in het boek te plakken.

Adriana: Gisteren heb ik een bandje gemaakt. Ik heb ook een speciale manier geleerd om het rond mijn arm te hangen.



Isra: Ik ben gisteren naar de cinema geweest. We keken naar 'Flits en het magische huis'. Het was een mooie en spannende film. 
Melody: Ik heb op tv gezien dat er een trein te snel ging. Die maakte een snelle bocht en viel. Er was brand en er zijn veel mensen gewond. 

Het was het treinongeval in Wetteren. Er was een jaaroverzicht van 2013 op het nieuws.

Anaïs: Ik heb een nieuwe truc. Ik kan een centje doen verdwijnen.

Andreea: Ik ben naar het circus geweest. In de pauze heb ik een soort lichtje gekocht. Als het donker is, is dit heel mooi.

Thibo en Naomi klacht: Deze ochtend zagen wij dat er iemand op een stoel heeft getekend in de klas. Het is de stoel van Adriana. 

Jannes: Gisteren reed ik op de autosnelweg. Er was veel file. Plots was er overal rook omdat er een auto in brand stond. We moesten door die rook rijden. Het was heel gevaarlijk.