donderdag 30 januari 2014

30 januari 2014

Praatronde


Toen we deze ochtend toekwamen op school, werkte de verwarming niet. De voorbije dagen zaten we al met kaarsjes in de klas omdat de elektriciteit uitviel en nu is het hier heel koud.

Adriana: Ik ben terug naar het speelplein geweest. Ik heb daar mijn vriend Kenneth gezien. We hebben samen dingen gedaan en ik vond dat leuk. Ik heb een brief voor hem geschreven en hij moest voetballen. Ik heb hem ook dingen verteld over onze school. 

Isra klacht: In de speeltijd ben ik eens gevallen in de modder en ik was aan het wenen. Yarne deed mij na en lachte mij uit. Ik vond dat echt niet leuk. 
Dit is niet echt een klacht maar eerder een streepje van geweld.

Naomi: De laatste tijd speel ik veel voetbal. Als Joni en ik eens mee willen doen, kiezen Thibo en Zay altijd bij wie we moeten zitten. We moeten dan bij de kleintjes en verliezen altijd. 
Yarne: Ik moet altijd juichen en mag nooit meespelen van hen.
Anaïs: Zij beslissen wie goed is en wie niet. 

Andreea klacht: Ik vind het niet leuk dat er zo veel steps stuk zijn. Ze rijden raar.
Het komt omdat sommige kinderen ze op de grond gooien.