vrijdag 17 januari 2014

17 januari 2014

Praatronde


Joni: Gisteren heb ik gehaakt. Ik heb een bandje gemaakt maar het is eigenlijk ook een ketting. Ik vond het wel moeilijk om te haken. 

Heidi: Ik heb gisteren heel lang op pinterest ideeën gezocht. Ik zou graag een 

Omar klacht: Ik vind het heel ambetant dat kinderen zomaar boeken van andere kinderen lezen. Soms hebben die kinderen hun boek nog niet uit. 
Joni: Ik begrijp jou. Ik vind wel dat dat eens mag. Misschien moeten we een post-it op het boek kleven met je naam, dan weet je snel van wie het is en kan je het aan die persoon vragen. 
Adriana: Ik vind dat dat moet kunnen. Als Els hier niet is en je boek is uit, dan moet dat mogen.
Heidi: Els heeft een lijst zodat je zelf een boek kan ontleden. Ik vind dat alleen de lener het boek mag lezen. Zo kan dat kind zorg dragen voor het boek. Als je dat boek ook eens wilt lezen, moet je het maar ontlenen. 
=> Vanaf nu leest iedereen in de kring in zijn eigen boek.