vrijdag 20 december 2013

20 december 2013

Praatronde

Gisteren was het kerstmarkt.
Anaïs: Ik vond het heel tof. Ik vond het leuk om dingen te kopen.
Joni: Ik vond het het beste feest dat we ooit op deze school hebben gehad. Er waren veel ouders die meehielpen en we hadden veel dingen om te verkopen. Het was leuk dat we het concert binnen deden. Zo stonden we niet in de koiu.
Isra: Ik vond het leuk. Het zingen vond ik heel leuk. Ik vond het grappig om de kalkoen te spelen.
Chance: Ik heb met mijn papa gevoetbald. Het zingen vond ik ook hel leuk.
Adriana: Ik vond het jammer dat mama niet kon meedoen met het laatste liedje omdat ze geen verlof kreeg. Papa trok altijd gekke gezichten toen we moesten zingen.
We hebben 22 euro bij in de klaskas omdat Heidi oorbellen verkocht.
De kinderen van stibo vonden het niet leuk dat ze binnen moesten blijven en niet op de kerstmarkt mochten.

Andreea tonen: Ik heb een kerststukje gemaakt in godsdienst-zedenleer. Ik moest verschillende blaadjes uitknippen en opplakken.

Melody tonen: Ik heb thuis een kunstwerk en een tekst gemaakt. Ik had vormpjes en heb ook geschilderd.