maandag 16 december 2013

16 december 2013

Praatronde

Adriana: De baby van mijn vriendin is geboren. Ik heb daar al eens over verteld. Hij is heel klein want hij is veel te vroeg geboren. Hij lag de hele tijd zo mooi te slapen en ik heb er veel foto's van getrokken. Hij heet Damian. 
Omar: In mijn familie is er ook al eens een kindje geboren. Die is gestorven omdat die te klein was. 
Isra: Toen ik 4 jaar was, had ik ook een zusje. Ze is heel vroeg gestorven omdat ze te klein was. Er was ook iets aan haar niertjes. Ze heette Somaia. 

Omar: Gisteren ben ik een voetbalmatch geweest. Dat was superleuk. Thibo was daar ook. Anderlecht is gewonnen maar wij wouden dat Gent won. Deze woensdag moet Gent tegen Kortrijk spelen. Het is een heel mooi stadion met heel veel lichten. 

Naomi klacht: Toen ik bij Micha zat, werd ik soms gepest. Ze trokken altijd aan mijn trui. Ik ben echt beu dat ze dat altijd doen. 
Adriana: Vorig jaar zijn we naar de muur tegen pesten geweest om te leren dat we dit niet mogen doen. Als ze dat wel doen, heeft het geen nut dat we zo uitstappen doen.
Isra: We zijn een school zonder geweld dus dat kan niet dat kinderen dat doen.
Anaïs: Misschien moet je eens aan de geschillentafel zitten met die kinderen.