woensdag 11 december 2013

11 december 2013

Praatronde


Kerstsfeer in onze klas...

De voorbije dagen waren we al volop bezig met het opnemen van onze kerstcd. Ook vandaag zullen we dit doen. Volgende week donderdag is het kerstmarkt en geven we een kerstconcert. Iedereen is welkom!

Adriana: Vrijdag was het Sinterklaas. Die nacht had ik niets gekregen en was ik verdrietig. Toen ik zaterdag terug kwam van de academie, had ik een nieuwe Furby gekregen. Hij heeft een kuifje. Hij kan veel liedjes zingen en dansen maar wordt snel boos. Ik heb ook nog een pop gekregen.

Anass: Toen ik thuis kwam, deed ik mijn pyjama aan want het was koud. Daarna heb ik gewerkt, gegeten en ben ik gaan slapen.

Clara: Ik heb van Sinterklaas een hondje gekregen met een skateboard uit playmobil en een pop.

Naomi idee: Omdat Heidi het niet leuk vindt dat er zoveel kinderen te laat zijn, kunnen we misschien terug een tijdspolitie inschakelen. Ik denk dat er in de andere groepen ook veel kinderen te laat komen. 
Anaïs: Je moet eerst kijken of de andere kinderen ook te laat zijn, dus we nemen dat mee naar de schoolraad.

Yarne: Sinterklaas is ook bij mij geweest. Ik was heel zenuwachtig en al heel vroeg wakker. Ik heb mijn zus dan een beetje geplaagd. Ik heb veel snoep en speelgoed gekregen.

Jannes: Ik ging met papa naar de manège 'Vinkemolen' in Oosterzele. Ik reed op een pony, Sultan. Sultan schopte plots met zijn achterpoten. Ik deed een soort salto voor zijn kop en dat was superleuk.