maandag 16 september 2013

16 september 2013

Praatronde

Anaïs: Ik heb gisteren een Furby gekregen voor mijn verjaardag. Het was een laat verjaardagscadeautje. Hij kan zingen en dansen. Als je een ipad hebt, kan je hem eten geven en muziek doen beluisteren. 

Probleem: We willen een foto trekken maar hebben geen fototoestel. 

Naomi: Misschien kunnen we een klaskas oprichten. 
Anaïs: Misschien mag ik een fototoestel lenen of krijgen van mijn oma? (2)
Joni: Dingen verkopen voor de klaskas. (0)
Naomi: Furby laten optreden in de gang en daar centjes voor vragen. (6)
Adriana: Een rommelmarkt doen. De opbrengst gaat naar de school. (4)
Naomi: Een workshop doen voor klei en de kunstwerken verkopen. (6)

Naomi klacht: We hadden afgesproken dat de stiltemakers heel goed op Thibo, Chance en Anass moesten letten. Ik vind dat dat te weinig gebeurd.