vrijdag 22 november 2013

22 november 2013

Praatronde

Naomi en Anaïs: We zijn gisteren naar het secundair onderwijs geweest. We zijn naar de VIP school en naar de Wispelberg geweest. We hebben Aminata en Helena gezien. Het was heel leuk.
In het secundair onderwijs zijn er 3 richtingen: ASO, BSO en TSO. 
Na het middelbaar kan je nog verder studeren aan de universiteit of aan de hogeschool.

Melody tonen: Toen ik geboren werd heb ik iets gekregen. Het is een beertje uit glas waar 'march' op staat. Dat is Engels voor 'maart'. Ik ben in maart geboren. 

Jannes tonen: Ik heb een potje gemaakt bij mijn tante. Ik heb er eerst stickers opgeplakt en dan geschilderd met glitters. Het is een potje om een kaarsje in te houden. 
Dit is misschien leuk om op de kerstmarkt te verkopen.

Yarne komt in de afsluitronde al eens op bezoek. Vanaf maandag zit hij bij ons in de klas.

WEETJE van de dag:
  1. In het middelbaar zijn er 3 richtingen: BSO, TSO en ASO. Na het middelbaar kan je nog verder studeren aan de universiteit of aan de hogeschool.