woensdag 20 november 2013

20 november 2013

Praatronde

Isra tonen: Ik maakte een broekje voor mijn barbiepop. Ik gebruikte een oude keukenhanddoek en nam een gekochte broek als voorbeeld. 


Andreea tonen: Ik maakte gisteren iets in godsdienst -zedenleer. Ik leerde waarom ze de grote toren van Babel hebben gemaakt. De mensen wouden god zien en bouwden een hele grote toren. God werd boos en zorgde ervoor dat de mensen elkaar niet meer begrepen. Vanaf toen zijn er verschillende talen. De mensen werden gestraft omdat ze zichzelf heel sterk en knap vonden.

Isra tonen: Ik heb een boekje mee dat ik graag eens wil laten zien. In dit boekje staan verschillende tekeningen. Ik heb daar ook dingen in geschreven. Er staan recepten in en er staat ook in wie mijn familie is. Het is een soort dagboek.