donderdag 5 juni 2014

3 juni 2014

Praatronde


Anass: Ik heb een bus en een politiewagen gekregen voor mijn verjaardag. Het zat verpakt in een papiertje en ook in een doos van de winkel. Het zat verpakt in papier omdat het van glas is enzo wordt het beschermd.
Yarne: Ik denk niet dat dat van glas is.
Joni: Het lijkt op glas maar is eigenlijk doorzichtige plastiek.

Joni: In het weekend hebben we een flatscreen gekregen van Samsung. Het is wel leuk. Als je op een knopje drukt moet je zeggen wat je wilt en dan doet die tv dat. 
Bij sommige toestellen heb je dat: gsm, gps,...

Yarne: Ik ben zaterdag naar Prairi Daiza geweest. Ik heb de panda's gezien. Heeft ze zien eten. Ze hebben ook kunstjes gedaan. Hij is ook naar een vogel chow gezien.

Adriana: Ik heb van mijn neef en nicht panini stickers gekregen. Ik heb nog geen boek voor de stickers.