vrijdag 6 juni 2014

6 juni 2014

Praatronde

Anaïs: Ik ben naar de tandarts geweest en die heeft mijn beugel aangepast. Dit doet wel pijn nu.

Naomi: Mijn hond heeft weer een epilepsie aanval gehad en de dierenarts heeft pilletjes gegeven maar als het niet helpt heeft hij misschien iets aan zijn hersens.

Andreea: Ik ben naar Dreamland geweest en heb daar twee spelletjes gekocht.

Anass: De bus is deze ochtend ergens anders gestopt.

Naomi: Ik ben twee weken geleden flauwgevallen tijdens het zwemmen in de kleedhokjes. De redders hebben me geholpen. Later ben ik naar de dokter geweest. Ik had een lichte hersenschudding.

Adriana: Mijn papa is een paar dagen geleden heel lang in zijn bed blijven liggen. We hebben hem een paar keer wakker proberen maken maar dat lukte niet. Ik vond dat niet zo normaal. 
Melody: Als je papa vroeg moet werken, is het normaal dat hij langer slaapt. 

Naomi idee: Ik zou graag op het kamperen 's avonds een groot spel willen doen. 
Joni: Misschien kunnen we een nachtspel doen?
Adriana: Misschien kunnen we weerwolven spelen. 
Naomi: Een spel in het bos is ook wel heel leuk. 
Anaïs: We hebben een groot plein dus kunnen daar ook een spel spelen.