vrijdag 27 juni 2014

27 juni 2014

De laatste dag van het schooljaar zitten we nog eens samen in de kring om terug te denken aan het voorbije jaar.

Het kamperen was leuk. We hebben genoten van 3 daagjes samen weg zijn. 

Anaïs: Ik vond het een heel leuk jaar op school. Ik zal het hier missen. Ik heb genoten van het zingen met Heidi.

Naomi: Ik vond het ook een leuk jaar. Het was spannend omdat ik in het begin niet wist bij wie ik in de klas ging zitten. Ik vond het liedje dat de kinderen voor ons zongen op de proclamatie heel leuk. We zaten met leuke kinderen in de klas. Ik ga iedereen heel hard missen.

Chance: Het was goed.

Melody: Ik vond het leuk. Ik ga het missen om te lachen, te spelen met mijn vrienden,... Het kamp was leuk. Heidi was soms een beetje te streng.

Yarne: De tijd dat ik hier zat was veel beter dan op mijn vorige school.

Joni: Ik vond het een leuk jaar vol spannende avonturen. De tuin is ook al veel mooier geworden en ik hoop dat we snel kippen krijgen.

Chioma: Het kamperen was heel leuk. Ik heb daar veel bijgeleerd dat ik nog niets wist.

Isra: Ik vond het leuk en grappig. We hebben leuke nieuwe kinderen. Ik vind het jammer dat het vakantie wordt want dan kunnen we niet meer zingen. Ik ga wel denken aan de liedjes die we hebben geleerd. 

Andreea: Ik vond het een leuk jaar. Het is jammer dat het jaar zo snel voorbij is gevlogen.

Adriana: Ik vond het spannend om te horen of ik door mocht naar het 3de leerjaar. Het was een leuk jaar.

Omar: Het was leuk.

Loïs: Toen ik hier net kwam, was iedereen heel lief voor mij. Dat was heel leuk. De dagen zijn vlug voorbij gegaan en het kamperen was een mooie afsluiter.

Anass: Het was leuk maar soms ook saai.

Jannes: Het kamperen was superleuk. We hebben in tenten geslapen. Ik zal iedereen missen.

Mira: Ik vond het leuk dat ik op het kamperen voor de eerste keer in een tent kon slapen. 

Clara: Ik had ook nog nooit in een tent geslapen. Het was een leuk jaar.

Heidi: Ik vond het heel leuk om jullie als eerste klas te hebben. Ik heb veel geleerd van jullie. We hebben veel geleerd van elkaar.