woensdag 7 mei 2014

7 mei 2014

Praatronde

Naomi: Mijn hond Basiel is ziek. We denken dat hij een epilepsie-aanval heeft gehad. Al zijn spieren trokken samen. 

Joni boek: Ik heb een boek uitgelezen. Ik vond het een leuk en spannend boek. Het heet 'Tibo en de droomduivels' en werd geschreven door Patrick Lagrou.

Omar klacht: Gisteren was het echt niet leuk op het voetbalveld. We mochten niet meespelen omdat ze aan het 'trainen' waren. 
Naomi: Ik werd gisteren van het veld gestuurd door Zay omdat ze aan het trainen waren.
Joni: Ze zeiden dat ze aan het trainen waren voor hun 'clubje'.
Yarne: Ze zeiden dat ze volzet waren en dat ik er niet meer bij kon.
Joni: Zay, Bastiaan, Arshia, Anaïs was er ook bij maar die schopte niet en wou dat we mee konden spelen.
Melody: Ik mocht ook niet meespelen. Ze hadden iemand te kort en haalden toch iemand anders. Ze zeiden dat er vaste ploegen zijn. 
Naomi: We worden ook altijd bij de minder goede ploeg gestoken.

Ideeën: 
Joni: Ik vind dat die kinderen ook eens van het veld zouden moeten.
Naomi: Ik vind dat het veld ook eens vrij moet zijn voor de minder goede voetballers.
Yarne: Kinderen die minder goed voetballen moeten ook kunnen meespelen met de goede voetballers.