dinsdag 11 maart 2014

11 maart 2014

Praatronde

Andreea: Ik ben naar Nederland geweest en ben daar naar de Efteling geweest. 

Anaïs: Ik ben in de vakantie naar Tenerife geweest en ik heb daar iets gekocht waar je verschillende dingen mee kan maken. 

Yarne: Er staan op de speelplaats voetbalgoals maar sommige kinderen kunnen niet zo goed voetballen. Zou het tof zijn om basketringen te plaatsen zodat we kunnen basketten?
=> Anaïs neemt dat mee naar de schoolraad.

Adriana: In de vakantie zijn we naar de Gamemania geweest. Dat is een winkel met allemaal spelletjes. Ik heb het spel van Shrek gekozen. We zijn ook naar pretland geweest en hebben gespeeld in het ballenbad en op het springkasteel.

Isra tonen: Ik heb een paard getekend. Eerst heb ik cirkels getekend. Het was wel moeilijk. Ik heb een tekenboek van paarden. 


Joni klacht: Ik vind het niet ok dat de jongens tijdens de dagplanning de tijd niet juist lezen en niet eens hun best doen. Ze zijn er dan vlug van af en lachen er een beetje mee.