maandag 14 oktober 2013

14 oktober 2013

Praatronde

Thibo tonen: Ik heb dingen mee voor de school. Schmink, een broek, een heksenhoed en 3 witte lakens. We vinden dit heel leuk want hadden doeken nodig voor het drama-atelier.

Joni: Zaterdag ging ik voor de eerste keer paardrijden in de 'Kouterrange'. Ik zoek al heel lang een manège en nu heb ik er een gevonden. Ik vond het heel leuk om in groep te rijden op een pony. Hij heette 'Apash'. Ik moest aan Pasha denken. 

Naomi klacht: De afspraak dat de jongsten tussen de oudsten moeten zitten, vind ik niet goed. Sommigen begrijpen het nog steeds niet. 
Ideeën:
- Gewoon meer streepjes zetten. (0)
- Idee behouden en de kinderen die het niet goed doen, leren om het juist te doen. (16)

Jannes: Mijn zus heeft mijn haar geknipt. Het is nu een beetje korter. 

Annas: Ik ben zaterdag gaan picknicken en heb daar gespeeld in de zon op de hoge schommel. Die kan heel hoog, zoals de boot bij de Efteling. Aimane, Nora en Sanae zijn bang want die gillen. We aten hamburgers en frieten. We aten slagroomcake. 

Als je op de foto klikt, zie je het volledige album.


Net als vorige week vrijdag gingen we met de 3 groepen samen dansen. Het resultaat zullen jullie kunnen zien op het forum!